Listaaaaaaa!:)

Va inne på Jennys blogg å hitta en liten lista ja skulle kunna göra å ha nåt att skriva om ^^

1. 5 bilder som gör mig glad
2. Någon jag saknar
3. 4 minnen jag aldrig glömmer
4. 3 ord som jag inte kan gå en dag utan att säga
5. Någonting jag oroar mig för
6. Något jag vill göra just i denna sekund
7. 5 bilder från ett minne 2011
8. 5 saker jag inte klarar mig utan under en dag
9. En sak jag önskar jag kunde få återuppleva en dag
10. 8 saker som irriterar mig
11. En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Kan väl börja direkt nu då... :p

1. 5 bilder som gör mig glad


de finns så sjukt många bilder jag bli glad av, men dehär måst nästan va topp 5 :)

Lev å må! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0