Norrlandsägg, för ett aktivt liv!:)

Tjao!
Idag ha vi chilla på skolan, haft två lektioner å sen sluta tidigt.
När ja kom hem la ja mig å sovde nån timma, gick å köpte en sa,lad till middag, åt den samtidigt som ja såg lite tv.
Men sen, sen så började tove vara duktig!
hon började med att dammsuga hela lägenheten, sen skura golvet i lägenheten och sen dammtorka hela lägenheten!
Så nu ä den skinande ren och jag kommer troligtvis tro att ja ha haft inbrott när ja kom tillbak efter APU:n, för såhär "tomt" har det aldrig vare.... (allt är typ undanstoppat i skåp eller nerpackat i väskan ^^)
Efter lägenheten var skinande och jag hade inget att göra, så då vart de en kvällspromenad på typ en timma. :)
I morgon ha vi två lektioner sen sluta tidigt, då kommer mamma hit och hämtar mig och min packning.
Sen far vi hem till Tallis, käkar tacos till middag med Kjell, mamma å pappa.
Sen snabbpacka om väskan så man ha rena kläder till helgens bravader! :)

PS; alla älskar Skellefteå AIK! :D♥

Hoj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0