Speak in my mind today!:)

Det känns som de va ett tag sen ja skrev..
men, men de få ni leva med!
Nu ha iaf min praktik på Håkans Bygg drage igång och första veckan är snart slut..
Tiden gå skitfort och de ä roligt att få vara ute på byggen med folk som kan.
Man lär sig skjut mycke, å arbetskamraterna gå int å klaga på!
Dom ä sjukt snälla! :)
Annars så ha ja typ bott hos KJell hela veckan, å de ä int helt fy skam.
Men man känn sig int bara lite duktigt när man ha slutat jobbat ovh man går hem, och ställer sig å lagar mat åt sig själv å Kjell. Visst ä de värt en del vuxenpoämg?! Jag tycker faktiskt de.... så de så.

de vart en arkivbild, för min slladd till mobiln ä i Tallis...  -.-

Säg Sex Laxar I En Lax Ask... ja ha lov att ja ska säga de sista dan på praktiken... Enbart för att Freddan vill de.
Han tyck de låt så roligt när ja ska säga bokstaven S, för ja läspa lite lätt på varje S ja säg..
Han påminn mig varje dag om de... but, what to do?! ;)Han måst å få ha lite kul på jobbet.

hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0