Wordfeud kan ju ta sig någerst!:)

Hej!(=
Riktigt lång sovmorgon idag, ända till 14.20.
Så ja undra va ja riktigt ska hitta på idag... ja tro de kom å bli å träna lite å kolla på läxorna.
För ja ha lixom NK-prov på den enda lektion ja ha idag... -.-

Igår kom min mamma hit till Lycksele för att hjälpa mig putsa fönstren å storstäda min lägenhet, så nu ä den skinande ren!:D
Vi käkade middag på Frasses, sjukt gott! Sen handlade vi lite på Dollar å sen Ica.
På kvälln så for ja till Lovisa för att vi skull plugga lite till NK-provet å vi drack oss en kopp kaffe.
Sen drog vi hem till Nisse å han bjö på kladdkaka, där va oxå P-J, å efter ett tag kom Kasper dit oxå.
Så där satt vi å prata, skratta å hade de allmänt kul :)
Sen cykla man hem, såg lite tv tills man somna.... :p


David å Rebecka på en byggdag i veckan.

pluggkväll i måndags.

pluggkväll i måndags.

en dag på skolan, Stenis.

en dag på skolan, Jessika.

en dag på skolan, Lovisa.

en dag på skolan, Rebecka.

en dag på skolan, Lovisa å ja.

en dag på skolan, ja å Rebecka.

tvättvante från Dollar.

en dag på skolan, jag.

Vi hörs!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0