MICKEY MOUSE! :)

Sitter nu å väntar på att klockan ska bli 16.00.
Då bäre nämligen av till Vännäs tillsammans me David, Erik å Torbjörn! :)
Vi ska hämta lite ljud till Davids bil ^^
De kom nog å bli helt awesome! Kul me lite avbrott från Lycksele å vardagen här å göra nå annat en onsdagskväll.
Ja hann träna efter skolan, så då vare bortgjort :)
Vart 30 min cykling + 20 min ryggövningar å situps.
Känner faktiskt att kondisen håll på å bli bättre.
För när ja börja å gymma cyklade ja mellan 7,5 och 8 km på 30 min å va helt död efter åt, men nu hinner ja 10 km på 30 min å då är ja int helt död :)
Känns ju faktiskt bra att träningen ger nå effekt ;)
Nämen nu ska ja sluta babbla på.
Taggar kvällen, morgondagen å resten av terminen fram till skolavslutningen :D
Känner att livet ä på topp just nu!!!!111!!!1!!!ettettett!!!!ett!



Lev å må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0