Julklapp, mys och advent :)

Long time, no see som man skulle ha sagt om man bodde i ett engelsktalande land ;p
Inte så mycket har hänt sen sist... drygar bort dagar på skolan, myser med Kjell på helgerna, stickar sockar (typ, jag försöker iaf lära mig), har varit sjuk, fixat julklappar osv osv osv..  :)
Andra advent tillbringades i Talliden med min kära mor och far :)
Där bjöds det på kotletter och ananas i gräddsås och klyftpotatis, mumma!
Och på två veckor är det julafton och det känns fruktansvärt bra!!!!!! :D Älskar julen!
Och igår pratade jag med älsklingsKjell på skype i typ 1,5 timme ^^
När man får prata med han så känns det som man kan klara av att vara i Lycksele dom få månaderna som är kvar.
Idag kommer mamma hit och ska vara med mig, samt att köpa lite julklappar hon med.
Annars vet jag inte om det händer så mycket.. Kan väl skriva mer sen nån gång :)
Här på bilderna ser ni först Sc2, som jag har spelat lite i helgen med älskling :)
Sedan en bild från i fredags när jag å älskling hade vin och ostkväll (MYYYYS!) Och sist våran sneda julgran x)
 
Hehe, och i helgen så såg vi lite drygt 30 avsnitt Degrassi, ops... men det är så bra! :D
Nu väntar jag på att nästa avsnitt ska släppas ut :)
 
Lev å må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0