Lussedagen! :)

Aja, kan väl slänga in ett snabbt inlägg.
Idag hare vare en bra dag!
Först se Lucia-tåget på morgon, sen fara ut på Lyckan, käka lunch där, sen fota de vi håller på med just nu sen fara hem å blogga om det (bptvalycksele.blogg.se). Sen slutade jag, då for jag på gymmet, första gången på typ 1 vecka pga sjukdom.
Sen ikväll åker jag hem till älskling, för i morgon ska jag läsa teori ist för byggdag.
Ska då se till att hinna med gymmet en sväng också :)
Senare på fredagkväll äre Luciavaka på Fg som jag och kanske Kjell ska och våldgästa ;)
Iaf käka middag och se Luciafilmen 4 :D
Och ikväll blire luciamys med varmchoklad, pepparkakor och lussebullar :D
 
Lev å må!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0