17.59! :)

God afton!
Idag ha ja vare ut å sprunge en timma och skjutsa Kjell å Conny ut till Svansele Vildmarkscenter, för att vara på en 50-års fest :)
Men, duktig som jag är så ska jag jobba ikväll, dra in nå cash och sen fara ut dit med Willy så vi hinner vara med en liten stund på festen. Däremot så kommer jag att vara chaufför ^^
Jag tror detta kommer att bli en bra kväll :D
Har tagit på mig sminket, fixat frillan å bytt kläder, så nu ä ja redo för jobb! :D
I morgon blire nog gymmet en sväng och sedan fara till MIkael och Anki, för Anki ska sy upp min balklänning lite.
Det kommer att bli super.
Och ja å mamma ha beställt efter min studentklänning, som jag tror oxå kommer att bli super :D
Quizkampen mot Erica, det går ju som bra nu ;)
 
Lev å må!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker Celsius är bra! Känner att jag får mera energi, det sägs att man förbränner 100kcal extra (vet inte om det stämmer). Men jag tycker dom är goda och blir riktigt pigg av dom :D Testa att dricka en 30 min innan träning så får du känna ;)

2013-04-08 @ 22:09:11
URL: http://ffrida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0