Goldenticket! :)

Hej!
Idag var det första dagen på skolan efter praktiken och loven.
Nu hoppas jag att tiden går fort fram till studenten!
Vi har mest gått genom vad vi ska göra fram till vi går ut.
På svenskan har vi kvar nationella.... hoppas det går bra.
Aja, efter skolan tog jag blåa faran, skjutsade hem Lovisa å Jessika, sen drog jag på stan för att kolla om studentklänningar, fast jag hittade ingen. Som tur är så ska jag å mamma till stan på lördag och kolla där igen. Men däremot fyndade jag en jättefin mössa på Åhléns för bara 19 kr!!! :D Och ett bälte på Lindex som jag ska ha till en klänning jag har hemma för bara 70 kr typ :D
Och när jag hade kollat klart om klänningen handlade jag lite mat, for upp till lägenheten, åt mat, bytte om och for sedan ut på en gankska lång power walk :D
Riktigt skönt faktiskt! Nu sitter jag i sängen, nyduschad å fin.








Power Walk! :D
Min fina "vårfågel" som jag gjorde på Bildkunskapen idag :p
Skellefteå AIK!! Lulekross! Hatalöven!
Spelat Heroes of might and magic 3 i helgen :D
Hittade åt mina Pokémonkort! AWESOME! :D
Piff ♥
Kjell ♥
Känslan när man får på sig sina gamla jeansshorts som man inte har kunnat ha på länge ^^
Träningen börjar löna sig!!!! :D
 
Lev å må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0