Still alive! :D

Som vanligt äre ett tag sen sist jag skrev en rad här.
Kan summera dom viktigaste hädelserna sen jag skrev sist.
 
* Jag har fått ett halvtidsjobb på Café 56 i Norsjö. Jag har den bästa jobbarkompisen/chefen man kan tänka sig.
Jag trivs som fisken i vattnet där!

* Jag inveterade på XL-bygg igår från 08.00-20.30. Lite drygt vare, men cash is king!

* Bott på Hotell Källan me mamma! Mamma fick ett presentkort där av mig när hon fyllde år i Mars och för någon helg sedan va vi där! Fick Franska Sviten som rum ist för ett vanligt dubbelrum pga för mycket folk där :D (det va 2 företag som hade firmafest) Vi käkade middag där, drack vin, badade, fick ansiktsmassage osv. En mysig helg helt enkelt.
 
* Tränar på gymmet och försöker bli stark. Har ganska mycket motivation just nu, så det känns bra!
Har just beställt hem nytt protein och hoppas att det är godare en det jag har haft senast :)
 
Mer än så har det nog inte hänt.... eller förra helgen tro jag att de va, då vare hemmafest hos Conny!
Megakul med bästa folket! :D
 
Så nu bjussar jag på nå bilder från instagram (ni som läser min blogg har antagligen sett dom tidigare)
 
 
Lev å må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0