Burn MF burn! :D

Hahahaha! Sjukt länge sen ja skrev här xD
Betyder de att ja faktiskt ha ett liv? :D Nä, mest troligt int... men alltid kul å leka me tanken ;p
Ha de hänt mycket i mitt liv på senaste tiden? Svaret ä ja! Tro de eller ej.
Ja ha flytta till egen lägenhet mitt i centrala Norsjö, ja dominera på mina 2 jobb (caféet å fg), ja håller på å starta upp mitt eget företag, vilket kommer att va inom naglar som ja ä utbildad till.
Ja ha hängt me min bästaste vän sjukt mycket på sista tin, tro faktiskt att hennes bf håll på å bli less mig... ;)
Sånt man få leva me, tur Erica tyck om mig iaf! hoppas ja då...
Ja ha även lärt mig dricka öl, kommer kanske som en chock för vissa som trodde att ja redan drack de. Men så ä int fallet, för spydde ja typ av tanken på öl, nu drick ja faktiskt de på fest ;D Vuxenpoäng till Tove!
Ni som läs min blogg är mest troligt dom som känner mig som person, inga utbölingar så att säga. Så de mesta ja skriv just nu vet ni nog redan om, typ som att ja ha klippt av mig mycket av mitt långa risiga hår å igår vart de rött ;D
Å nästa fredag dra ja till Lse å tatuera mig, hehe! Ska bli spännande :D

Nä, nu ä ja less på å skriva, ha ju int skrive såhär mycket sen ja gick skola xD
 

Lev å må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0