Bring my home to me! :)

Hej!
Nu har några fler dagar passerat i superfart! Jag hinner inte riktigt med!
Ikväll har jag iaf gjort nya gelenaglar på min mamma, hon kom hit med sina gamla som hade suttit i-princip felfritt i 2 veckor :D
Det känns skönt att veta att naglarna man göra blir bättre och bättre och sitter bättre för varje gång jag gör dom.

I morgon är det en helt vanlig dag, börja morgonen med träning, sedan blire jobb och sem kanske ett till träningspass eller bara fara hem och tare lugnt :) Vi få se vad morgondagen har att ge.

Längtar däremot till helgen!!
Fredagkväll blire nog att fara till Kriberg och hyra badhuset där och bada med goa vänner, sen på lördag blire å jobba i Risliden på revyn. Det är en revyspecial, vilket innebär att det kommer att bli dans efter revyn är slut. Så då kommer det bli en sen lördagnatt, men tur att det är kul att jobba ^^
Gjorde dessa naglar på Erica i helgen som var :) en fin bronsfärg.
 
Lev å må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0