What the actual f!?

Tjena!
Lite drygt 3 år sen sist jag skrev nå här, rätt mycke ha hänt på den tiden så kom int å orka skriva om allt. Mest för att jag kom mest troligt int ens ihåg hälften av va jag egentligen ha gjort. Men så gåre då man ha sämre minne än en guldfisk. 
Nåt kan jag ju ändå ta å berätta för er alla som int läs min blogg (hahhaha kolla statistiken, hade faktiskt 1 läsare för några månader sen hahha). Jo till de jag skull berätta, jag ha ju pluggat och blive skogsmaskinsförare på heltid, jag har flyttat till Bygdsiljum (av alla ställen) men jag trivs sjukt bra på mitt jobb och även i byn. Så jag klagar inte.
Jag ha även köpt mig en skoter, så ha kört helvetes mycke nu i vinter. JÄVLAR va kul de ä!
Men nu ligger den ute på blocket, om nu nån ä sugen på att köpa sig ett stycke prima skoter.
Golfjaeveln ä oxå borta, den har ersatts av en väldigt fin xc60 årsmodell -13. Cash money flow.
Fast nu äre fan knapert, bli å jobbat arslet av sig i sommar så man ha råd å köra skoter å byta maskin nästa år :)

Enda som int ha hänt på dessa 3 år som jag ha skrivit är att jag kan sitta å babbla på om absolut ingenting i fleeera rader, vilken sjukt talang jag är... eller nå. 
Känns sjukt konstigt att sitta vid dator å skriva oxå, man ha ju int skrive på nå annat än på telefon senaste åren. Hur sjukt ä int de egentligen?!?!?
 
Å nu kanske till anledningen varför jag hamna här å skriver detta inlägg, har ingen jävla aning. Fick ba feeling å kolla på mina tidigare inlägg å vart sugen på att skriva lite.
Kanske slänga in en bild eller 2.  De vart bilder från insta, så ni ha ju mest troligt redan sett dom där.
Håller på å städa lägenheten samtidigt... de ä så tråååkigt... jag vill int mer... 
 
 
Aja, harne! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0